ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Flunssigt

Publicerad 2016-02-15 18:30:33 i

Hej hej från familjen Flunssa. Bara storebror som sluppit undan... Började med mig, gick vidare till Tobias och så var det frökens tur. Som tur har det varit en lindrig version, så med lite extra vila så går dagarna bra. Lite har vi tagit oss ut i alla fall, mest jag och lillen. Jag förbereder för varmbänken som vi skall göra om mindre än 2veckor och lillen gräver i snön, leker med sina bilar och går omkring på upptäcksfärder. En snöhäst byggde vi igår och idag lekte vi kurragömma (favoritsysslan just nu).

Imorgon är utlovat sol och fint, så då ska vi fortsätta våra utelekar. Och så hoppas vi på att få bli av med alla bobbor! Och fortsätter längta till våren! Lillen frågar nästan dagligen när våren kommer....


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela