ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Fredag

Publicerad 2015-11-06 20:32:06 i

Men det känns lite som måndag, eftersom Tobias jobbar igen efter några dagars ledighet. Nåja, kalendern säger fredag, så vi kör på det.

Igår fick jag äntligen se systers/mosters hus och idag var hela familjen dit i några timmar. Kommer bli fint med lite ny färg på väggarna och världens mysigaste med vedspis i köket! Vill också ha!!
Under dagen tog jag och barnen det riktigt lugnt, lästa, byggde med Duplo, lyssnade på radio, vilade och åt. Jag kom inte ens ur pyjamasen innan Tobias kom hem. Hemska saker! Men så skönt med en mysdag. 

Nu sover resten av familjen, bröddegen till imorgon står på jäsning och Tulikivin är laddad med ved och redo att tändas genast imorgon, så jag tänker ta mig upp och krypa ner under täcket. Så håller vi tummarna att fröken är lika lugn i natt som förra natten, för 4h sammanhängande sömn var en lyx efter en vecka med oroliga nätter. Gonatt från frontmannahuset. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela