ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Slö mamma

Publicerad 2015-03-01 10:37:32 i Allmänt,

Med en kvällspigg dotter och morgonpigg son blir det lätt en småtrött och slö mamma. Fröken vår somnade efter 12slaget och 5.45 ringde Tobias väckarklocka (där mellan hann fröken och jag amma och dricka flaska också)  då blev fröken lite orolig(=vaken mamma), när hon lugnade sig vaknade lillen. Tur så har lillen inget emot att rita och läsa böcker,  så vi tar en lugn förmiddag. Och snart är det dags för lillen att sova lite och då hoppas jag på att fröken också är trött, så vilar vi alla tre:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela