ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Uppåt

Publicerad 2015-02-13 12:38:24 i Allmänt,

Nu har jag och fröken varit iväg på viktkontroll på rådgivningen.  230g upp på 3dagar, så nu är hon tillbaka på födselvikten(5g fattas, men i alla fall). 
Det blir att fortsätta med amning + ersättning, men den kombinationen är vi ju vana med. Positivt med att hon får ersättning är ju att Tobias kan ge henne mat utan min inblandning om det behövs. 
 
Nu ha Tobias åkt iväg till jobbet och vi ska ta en eftermiddag och kväll på tre man hand. Lillen tyckte det var passligt att ta sin dagssömn 11-12, så blev ingen tid för mig att viöa under dagen idag. Men troligtvis blir det lite tidigare kväll istället,  så får ta det lugnt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela