ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Sol ute, sol inne

Publicerad 2015-02-15 08:36:15 i Allmänt,

Kan man annat än älska solen som skiner på där ute? Lillen har jätteroligt med alla skuggor solen gör på väggarna och jag sitter i soffan och solar lite.
 
I eftermiddag blir det lite kalasande hos min mommo och så kommer ju barnens farmor hit för att hitta på en massa kul med lillen. Åka pulka, springa omkring ute, pussla,  måla, ja får se vad de hittar på. Och på tisdagen ska vi baka bulla! Lillen kommer vara vit som ett spöke och köksgolvet kommer behöva tvättas, men det är roligt att baka tillsammans,  så det ska vi göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela