ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Gonatt

Publicerad 2015-02-19 21:24:02 i Allmänt,

Nu har jag lilla fröken nerbäddad i åkpåsen i spjälsängen och lillen under sitt täcke här bredvid mig på Tobias plats. Nu håller vi tummarna att båda sover gott i natt, så att jag också får lite sömn. Tobias jobbar nu två nätter, så det kan bli lite jobbigt om lillen vaknar från en mardröm samtidigt som jag ammar fröken, men förhoppningsvis behöver de närhet i olika tillfällen!
 
Nu ska jag läsa några sidor i min bok och sen soooova:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela