ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Full rulle

Publicerad 2015-02-13 20:30:49 i Allmänt,

Det där med tidig kväll, stryk det! 21.00 sprang lillen fortfarande omkring i blöja och gummistövlar. 
Har verkligen fått jonglera det här med två barn ikväll. En pojke som inte är minsta lilla trött (eller trött var han nog, men hade inga planer på att sova), flicka som spyr upp mjölk över halva sig själv+åkpåsen hon låg i, en klätterapa till son och en liten dotter som behöver närhet. Har varit mycket nöjd med mitt köp av bärsele(verkligen väl investerade kela-pengar!), fröken har kunnat hänga med i den.
 
När Tobias kom hem 21.05 var det som om den sista energin gick ur lillen och han ville genast upp och somnade sen på några minuter. Han behövde bara få se pappa sin lite, innan han kunde komma till ro.
 
Nu ska vi fixa tvätten som fröken skapade, få igång diskmaskinen och fixa oss tre andra klara för sängen.Och så hoppas vi på en bra natt, så vi får tanka energi inför morgondagen, för dagens energitank är nog tom nu. Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela