ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Första mötet

Publicerad 2015-02-04 20:01:40 i Allmänt,

Så har storebror träffat lillasyster för första gången.  Lite intressant var hon nog och lillen kände så försiktigt på hennes huvud och kind. Mest spännande var det ändå att få springa runt här i gångarna och utforska allting. 
 
Vid besökstiden kom också moster och farmor hit en sväng, för att se på nykomlingen. Hon flyttade nöjt mellan famnarna och fick till och med vara modellbaby för en grupp blivande föräldrar,  som var på besök till förlossningen. 
 
När lillen började bli trött åkte moster hem med honom, så att Tobias kunde bli kvar och sitta med fröken i famnen i en timme.  Under tiden passade jag på att ta en dusch och Tobias räknade nålmärken i min rygg. 8stick blev det innan epiduralen satt! Jag som tyckte det var jobbigt när de blev tvungna att sticka två gånger med lillen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela