ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

En till vårdag

Publicerad 2015-02-11 08:55:18 i Allmänt,

Vi njuter av det fina vädret(visserligen genom fönstret, men det går bra det också) och får vårkänslor i kroppen. Igår passade jag på att gå ut en kvart på morgonen och få lite solstrålar i ansiktet,  lyssna på fågelkvitter och takdropp. Sen tog lillen och Tobias en timmes utelek. Imorgon är Tobias ledig, så fortsätter vädret såhär blir det absolut en utedag. Står termometern på plussidan får lillasyster komma ut på en på en kort premiärtur i vagnen också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela