ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Egen säng

Publicerad 2015-02-19 08:02:31 i Allmänt,

I natt sov vår fröken i egen säng 23.15-3.55, så först fick jag och Tobias ha sängen för oss själva några timmar och sen kröp lillen ner mellan oss. Lillen sov ovanligt stilla, så vi har haft en riktig lyxnatt.
 
Nu blir det att pyssla på lite här inne och elda i brasan,  sen ska vi väl ut igen.  Lillen var ute i ungefär två timmar igår på kvällen och ville inte alls komma in. Han tycker det är så roligt att titta på allting,  åka stiga, bära omkring på snö- och isbitar och gå på promenader.  Fröken vår sover riktigt bra i vagnen,  så det fungerar fint att gå ut hela familjen. Men först elda brasa, tvätta lite och torka Polly (hon tog ett mjölkbad i morse, så sen blev hon tvungen att ta ett bad i rent vatten,  så hon är aningen blöt...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela