ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Strumpor på

Publicerad 2015-08-18 06:29:22 i Allmänt,

Jepp, idag är första morgonen på sisådär 4månader som jag drar på mig strumpor genast på morgonen. Och en långärmad. 9grader menar vr termometer att det är (eller ja, var då vi steg upp för 45min sen).
 
Idag ska jag ta en kamp mot både disk- och tvättberget... Det lockar ändå inte att gå ut riktigt ännu, då det är både kallt och fuktigt, så ska försöka underhålla barnen inne och få lite gjort på samma gång. 
I eftermiddag ska jag packa med barn och släpvagn och möta Tobias i grannstaden, så att vi får hem ett till släp med sand från Lindas. Sen ska det fyllas odlingsbäddar! Jordgubbsbädden är färdigbyggd och en grönsaksbädd likaså, nu är nästa att bygga sparris-, rabarber- och hallonbäddar. Här ska odlas i ännu större skala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela