ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Ibland går det inte som plamerat

Publicerad 2014-05-10 12:54:22 i Allmänt,

Idag har vi varit på två vårjippon. Först ett i min gamla skola och sen ett i Tobias gamla dagis.  Efter det slulle Tobias åka iväg med en kompis och paddla och jag och lillen hälsa på min småkusin en sväng, men vi hann bara fram så ringde Tobias och sade att bilen de skulle ta inte startar. Så lillen blev kvar på lunch och jag åkte iväg och leka chaufför. Allt gick fint, förutom att bilen framför mig sölade så mycket att jag missade färjan tillbaka till fastlandet(de skulle paddla iväg från en ö). Så nu sitter jag och väntar på nästa färja som går om snart och lillen är på väg till Martinas sambos föräldrar, så nu gäller det för mig att hitta dit, så att jag får min pojk tillbaka... 
 
Nåja, äventyr är ju kul och jag fick precis en bild på lillen som leker med sin nya kompis och kompisens ballonger, så han har det toppen;) Men nu hoppas vi att dagen fortsätter lite mera som planerat...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela