ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Badsäsongen inledd

Publicerad 2014-05-18 16:17:33 i Allmänt,

Mitt på dagen, när det var som varmast fyllde vi lite vatten i lillens bassäng och så satt jag och han där tillsammans och plaskade. Oj vad roligt det var och speciellt när han kom på att han kan krypa ut och söka flera saker att ha med, som min sko.
Efter badet var det perfekt att bara ösa över vattnet i vattenkannorna och vattna alla rabatter. 2in1 liksom:)
 
Annars har jag fått en krusbärsbuske flyttad och två blåbärsbuskar nergrävda.  Blåbären fick smultron som marktäckare,  så där har vi godis senare i sommar.  Tobias har förgiftat båten, så imorgon kan vi börja blöta på den, så att den håller tätt när den sjösätts. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela