ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Inga stordåd

Publicerad 2014-03-25 14:14:44 i Allmänt,

Men lite smått har jag fått gjort. Ett släp ris och kvistar är lastat och ska imorgon få flytta till aven, två skottkärror med rötter från rosenhallonen är bortförda från gården, några kvadrat gräs har fått sig en uppfräschning av krattan och nedre våningen är (igen) dsmmsugen. Förutom det har jag och lillen lekt en massa, ätit knäckebröd med smör, umgåtts med Maja och lillen har gungat en stund innan det blev dags att sova eftermiddagslur.
 Nu ska jag packa ut mig i bilen och sen sitta framför en dator några timmar innan det blir en sväng till butiken och sen kväll med familjen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela