ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Ovanlig morgon

Publicerad 2014-06-09 06:54:22 i Allmänt,

Jag har vaknat, men båda mina pojkar sover! Den yngre kommer nog snart att vakna, men han har sovit 21.30-7.45!  
 
Idag är Tobias ledig, så vi ska bygga på terrassen. Men först måst jag till butiken. Hade tänkt fara igår, men tydligen var det helg, så den planen gick mindre bra. På kvällen kommer mommo och moster hit för att vara med lillen och hjälpa till med byggandet. Med lite tur börjar vi sätta på "locket" då och i så fall är det som måst vara klart till lillens kalas färdigt innan veckan är slut. Staket och pergola är det liksom ingen panik med, så det tar vi mot hösten sen.
 
Men nu ska jag ta itu med morgonen och se när mina älsklingar orkar göra mig sällskap:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela