ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Grått och regn

Publicerad 2014-06-12 08:01:31 i Allmänt,

Det vaknade vi till idag och så ska väl dagen fortsätta. Passar egentligen bra, för finns massor att göra här inne. Är lätt så att vi bara är ute när vädret är fint och allting blir på hälft inne, så nu har jag en dag att få ordning på torpet. 
 
Idag har lillen en spännande dag, han ska till tandläkaren för första gången i sitt liv! För att orka med det tar han nu en tupplur(en roskisbil väckte honom innan han egentligen hade sovit klart i morse, så han har varit trött hela morgonen), så får vi se om han tänker bita tandläkaren i fingret eller inte:) Jag ska fixa mig klar och plocka ihop vad vi kan behöva med oss idag, sen se vad tiden räcker till att göra innan fafa är här för att agera chaufför. Skönt att inte behöva gå till stan idag, för efter 5minuter ute var jag genomblöt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela