ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Vill göra allt...

Publicerad 2014-07-11 15:44:03 i Allmänt,

Idag är en sådan dag då jag vill göra allt. Eller en del kanske jag inte direkt vill göra,  men ha det gjort! Storstäda huset, busa och läsa med lillen, peta i trädgården, åka till stranden, planera och nätshoppa till bröllopet... Eftersom Tobias jobbar kväll blir det nog mest av den andra punkten och sen göra något smått av allt annat medan lillen leker på egen hand. 
 
På tal om att planera till bröllopet har jag igår och idag letat efter fina dekorationer till tårtorna och sagt många fula ord. Hjälp vad det är svårt att hitta någonting som jag och Tobias tycker om!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela