ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Varmt:)

Publicerad 2014-07-25 06:26:34 i Allmänt,

Nu har vi verkligen sommar! Oj vad det är varmt! Luften står stilla och svetten hittar fram trots att man håller sig stilla i skuggan.  
 
Igår hade vi vårt planeringsmöte med vinprovning.  Vi satt ute på terrassen (skugga på kvällen) och hörde på åskan som mullrande på avstånd.  Vet inte vad vi egentligen fick klart igår, men nog kom vi väl lite framåt. Mest väntar allt nu på att få svar av alla om de tänker dyka upp, svar från församlingen så att vi får besöka festplatsen och träffa präst och kantor. 
 
För idag har jag och lillen inga planer.  Tobias är iväg hela dagen, försr jobb och sen ut och paddla, så vi är nog på tu man hand tills ldet är sovdags för lillen. Är vi effektiva finns det program på stan ikväll, men är det runt 30grader tror jag inte vi orkar ta oss ann den promenaden. Vi får helt enkelt se, kanske vi bara plaskar i ett fat dagen lång:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela