ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Var är solen?

Publicerad 2014-07-05 07:59:55 i Allmänt,

Idag var det utlovat sol och varmt, men än så länge är himlen jämngrå... I väntan på att få se om det blir en dag på stranden eller inte har vi ätit en riktig helgfrukost: morotscones med en massa gott på, te och juice. 
 
Lillen firade att det är ledig lördag genom att sova till halv 8, så Tobias fick en liten sovmorgon. Jag vaknade vid 6 och smög ner lite efter 7 för att blanda ihop degen till scones. Det är alltid lika skönt att få vakna i lugn och ro och sen ännu få en stund för mig själv innan resten av familjen kommer igång:)
 
Nu ska jag fånga lillen för att få kläder på honom (ny favoritsyssla är att rymma iväg i full fart runt vardagsrumsbordet) och sen ska vi åka iväg och handla lite. När vi är klara hoppas vi på att solen skiner, så att vk kan packa iväg oss till stranden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela