ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Shopping-onsdag

Publicerad 2014-07-02 06:25:57 i Allmänt,

Om 3timmar har jag och lillen packat in oss i en bil och är på väg mot Esbo och en dag av shopping. Håller nu på att skriva ihop en lista med allt lillen behöver. Tänker försöka få ihop allt han behöver fram till jul, så blir en del! Skor, mössa,  pyjamas, långärmade bodyn, tunna utebyxor till hösten, strumpor med ordentliga halkskydd, mysig tröja mm.
 
Själv är jag på jakt efter skor till bröllopet, klänning till vigseln, mjukisbyxor och kanske någon fin topp att ha till jeans. Sen gissar jag på att något annat fastnar, men för varje plagg (förutom klänningen och skorna) som kommer in ska två gamla ut. Har så mycket jag inte längre använder eller som är totalt utslitet, så bäst att få lite tömt! Det mesta i min garderob är minst två år gammalt och har varit med om en graviditet, så de ser inte precis ut som då de köptes. Dags att röja och förnya lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela