ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

En dag på stranden?

Publicerad 2014-07-07 06:17:20 i Allmänt,

Älskar att vakna till sol och att sen se att prognosen för dagen är 26grader gör ju inte väckningen sämre. Lillen o sin sida hade lyckan att vakna med en Maja-kissa i fotändan och han var så försiktig med henne att hon låg kvar en god stund. Nu kryper lillen runt och tittar på sina leksaker i övre våningen och jag drar mig i sängen:)
 
Vi väntar på att klockan ska bli så pass mycket att vi kan höra av oss till moster och se hur hennes hals mår. Den var lite sjuk igår, så vi hoppas på att den har blivit bra under natten,  för i så fall åker vi alla tre iväg till någon strand. Gräva i sanden, plaska i vattnet, njuta av en picnic och titta på alla andra strandlejon skulle ju nog vara det perfekta sättet att fördriva några  timmar på. Blir det inte stranden så plockar vi ut lillens badkar så får han plaska där istället:) Men först av allt morgonmål och på med solkräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela