ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Dagen efter

Publicerad 2014-07-06 13:42:01 i Allmänt,

Två dagar med mycket roligt och mycket sol gör att jag idag känner mig ganska trött och slö. Lillen däremot är sitt vanliga, pigga jag, så vi försöker kompromissa med eftermiddagens program. Nu en stund lek inomhus för honom medan  jag har bäddat mig på ett duntäcke på golvet bredvid(jättebra, tycker lillen,  för då har han en finfin klätterställning) och sen ska vi gå ut och leka tillsammans.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela