ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Våra dagar

Publicerad 2014-01-08 13:41:02 i Allmänt,

Nu har det varit tre dagar med jobb för min del, men imorgon och på fredagen är jag ledig. Vi ska försöka fortsätta städa här hemma, så helt lediga är vi väl inte, men vi bestämmer själv över våra dagar och tider:)
Vi håller på att plocka ihop alla möjliga saker som vi inte behöver och funderar på att hyra bord på något loppis och sälja bort det nu under vintern. Andra alternativet är att hitta förvaringsplats för det fram till sommaren och då fara på något/några sommarloppis och kanske få ihopskramlat några slantar. Huvudsaken är ju ändå att tömma bort onödiga saker!
Annat som behöver göras är att tvätta... Bykkorgarna svämmar över och lillen har inga rena pyjamasar, så det är väl dags att tvätta då.
 
I eftermiddag ska vi åka iväg och hälsa på Jenny och Petter och se på deras lägenhet. Före det måste vi ta en runda till butiken och köpa det traditionsenliga saltet och brödet, man kan ju inte komma tomhänt! Lördagen blir det sen igen jobb och kanske bastu hos mamma min och så en ledig söndag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela