ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Hemma igen

Publicerad 2014-12-05 11:49:52 i Allmänt, Liten böna,

Nu är jag, lillen och bönan hemma igen och har slängt oss i soffan. Lillen somnade förstås i bilen på vägen hem och hann sova en halv timme, så när han somnade om mot min axel innan vi ens fått av ytterklädrrna konstaterade jag att det nog behövs lite sömn ännu. Så nu halvligger jag och vilar lite och han sover bredvid mig, fortfarande klädd i halare(skorna lyckades jag i alla fall få av). En kvart till vila, sen ska vi packa upp vår handel. 
 
Efter denna shoppingtur kan jag bocka av två saker från köp-innan-babyn-kommer-listan; skötbädd med hårt botten och ordentliga kanter och tuttar till flaskorna i minsta storlek. Nu återstår att hitta en mysig dräkt i storlek 50 på rean efter jul, salva från apoteket och några tetror ersättning, sen borde vi vara redo för vår nya familjemedlem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela