ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Stor pojke

Publicerad 2014-04-29 12:23:57 i Allmänt, Lillen 6-12månader,

Lillen har börjat bli så duktig på att gå längsmed möblerna. Vi har nu i en timme varit i vardagsrummet och medan jag har försökt få spänningarna i nacke och axlar att släppa har lillen gått fram och tillbaka längs soffan, bordet, fotpallen och fåtöljen. Positiva med ett litet rum är att möblerna är nära varandra, så han kan sträcka sig från en möbel till nästa. När han tröttnar på att gå längsmed möblerna kryper han till sin sparkbil och börjar gå och buffa på den. 
 
Det är jätteroligt att se allt nytt han lär sig och hur duktig han är, men samtidigt blir han ju mindre och mindre min lilla baby. Det är ju livets gång, men ändå känner jag ibland att om jag blinkar två gånger efter varandra så kommer lillen gå i skola när jag öppnar ögonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela