ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Sömnig långfredag

Publicerad 2014-04-18 07:35:02 i Allmänt,

Både lillen och Tobias var trötta nu på morgonen, så båda tar en tupplur. Själv ska jag flytta radion in i köket och vispa ihop kakbotten till morgondagens påskkaffe. Tobias är iväg fram till ungefär en timme innan mamma, Fia, mommo, famo och fafa dyker upp, så vågar inte chansa på att lillen låter mig fixa allting klart ynder förmiddagen när vi är på tu man hand. 
 
Annars har vi inga planer för dagen. Bara ta det lugnt tillsammans, äta lite choklad, kanske titta på någon serie, vara ute på gården så att lillen får upptäcka allt spännande som finns där ute. Och så plasta in verandan, så att vi kan ställa ut citrusarna där. Börjar bli trångt i fönstren med citrusar och sådder. Positiva är ju att våra smutsiga fönster inte syns just nu,  så vi slipper tvätta dem:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela