ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Äntligen fredag!

Publicerad 2013-10-04 07:47:13 i Allmänt,

Fredagen är här och jag och lillen är på veckoslutshumör. Vi drog oss i sängen enda till kvart före 8 idag, skönt! Nu har vi båda tagit våra morgontvättar och ätit morgonmål, så nu återstår bara att jag kommer ur pyjamasen och i vanliga kläder:P
 
Om någon timme ska jag och lillen packa hans vrålåk och promenera iväg till lillens gammelmommo på besök. Vi tillbringar en del av dagen där och senast när Tobias kommer hem blir det att åka iväg och handla lite mat inför veckoslutet och sen blir det brasa, wienerschnitzel från West Chark och nyaste avsnittet av The Big Bang Theory. Lillen har beställt bad framför brasan, så det ska vi såklart ordna:)
 
Blir annars ett veckoslut iväg. Imorgon ska Tobias jobba på förmiddagen och på kvällen blir det födelsedagsmiddag för att fira Linda, om inte deras baby bestämmer sig för att komma innan det! På söndagen är det sen min tur att jobba och sen ska jag försöka hjälpa Tobias att få båtens vinterförvaring färdigbyggt.  Efter det ska vi försöka få lite familjetid, då det inte har blivit så mycket av det nu i veckan och nästa vecka jobbar jag måndag och tisdag kväll, så då möts jag och Tobias bara i dörren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela