ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Söndagkväll

Publicerad 2013-11-24 17:45:27 i Allmänt,

Vi har en riktigt lugn söndagkväll här hemma. Lillen sover lite och jag och Tobias har ätit middag. Jag surfar runt på olika bloggar och Tobias ser vad för böcker han vill ha (mamma min skickade med Bokkatalogen 2013 igår och han hittar tydligen mååånga han behöver, kanske jag ska köpa någon i julklapp? :P). Nu tror jag det blir lite nötter och ett avsnitt The Big Bang Theory och sen hoppas jag att lillen vaknar. Då blir det lite bus, gröt, ett bad, en flaska och så hoppas jag på att han sover gott några timmar sen:)
 
Vi har haft besök av lillens gammelmormor och farmor under eftermiddagen och lillen visade upp sitt allra bästa humör. Busade glatt i gymmet, satt med i famnarna och slog på charmen. Försökte bita dem i fingrarna gjorde han också.
 
Tänk, nästa veckas söndag sitter jag här och ska klara av att lämna lillen måndag-torsdag. Usch och blä, vill ju vara med honom, men han kommer nog ha det toppen med pappa. Får ju vara glad att självständighetsdagen är på fredagen, så att vi får en extra dag ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela