ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Nytt i bebis-väg

Publicerad 2013-03-06 13:41:44 i Allmänt, Baby,

Mängden saker till lill*n bara ökar:) Har blivit både lite nytt och en hel del loppissaker som har hittat hem till oss de senaste dagarna. På måndagen köpte jag en body och två tuttar på båten och idag var vi en snabb sväng till Karisma där jag köpte 2bodyn, en sparkdräkt/pyjamas och ett par byxor.
 
Sen var jag iväg till moster min för att söka hem mamma och mommo. Där fick jag en stor kass med saker som moster hade fyndat på loppis och av mommo fick jag ett par strumpor:) Vet i alla fall vad jag gör på lördagen eller söndagen: Tömmer alla lådor i den byrån som skall användas till lill*ns saker! De kommer att behövas om jag skall få allting på plats!
 
 
Mina inköp från båten.
Bodyn har två knäppningar i grenen och ärmarna kan lätt vikas, så den borde passa lite längre tid!
 
 
Jättesöta strumpor av mommo!
 
 
Mina två favoriter från dagens loppistur. Bodyn tyckte också Tobias mycket om:)
 
 
Moster min hade shoppat loss på loppis: Myshalare, vinterhalare, tossor, vantar, mössor, bodyn, spjälsängsskydd, lakan och leksaker mm. fanns det i den stora kassen jag fick!
 
 
Vinterhalaren med matchande mössa och så myshalaren med sina gulliga öron:)
 
 
Också jag fick lite att njuta av. Parfym av mommo och body butter av Fanny.
Har duschkräm i samma serie, så tror jag ska tigga mig till mommo någon dag i nästa vecka
och ta ett riktigt chokladigt bad:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela