ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Dagens program

Publicerad 2013-03-17 10:44:00 i Allmänt,

Jag har delat in dagen i två delar: under tiden Tobias jobbar och när Tobias har kommit hem.
 
Under tiden Tobias jobbar (alltså fram till 13.30) ska jag:
  • Fylla i Kela-pappren
  • Tvätta en maskin byke
  • Reda upp mina klädhögar i sovrummet och alkoven
  • Hälsa på famo och fafa och låna motorsåg därifrån
  • Ta en sväng via butiken och köpa frön till påskgräs och mera kattmat
  • Äta lunch (gissar i alla fall på att Tobias äter på jobbet)
När Tobias har kommit hem ska vi:
  • Fortsätta uppredningen av tallen
  • Fixa middag + morgondagens luncher
  • Så påskgräs
  • Se en film
 
Tobias kom en bra bit på väg med tallen igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela