ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Ibland blir suget för starkt!

Publicerad 2013-01-17 13:33:15 i Allmänt,

Suget att köpa babykläder och saker till lill*n i magen alltså. Efter att jag i förra veckan lyckades slå sönder ett av kattornas mattallrikar bestämde jag mig för att ta mig till Aktivitetscentrets vind och köpa några nya assietter idag. Blev 4 assietter och en fin glasskål åt dem. På väg ner till kassan såg jag en lapp att barnkläder och -leksaker finns i nedre våningen, så tror ni jag kunde hålla mig?
 
Nix, blev ett litet besök där också och jag hittade de sötaste små byxor:) Blev ännu mera sugen på att shoppa, så förrän jag skulle till matbutiken passade jag på att åka till Tenava Tupa och där hittade jag ännu en body och en sparkdräkt. Alla tre plagg verkade nästan oanvända och totalt betalade jag 3€ för dem. Nu har de fått flytta in i min Baby-låda i väntan på lill*ns ankomst!
 
Eller hur att vi kommer få en cool liten flicka eller pojke i dessa kläder!?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela