ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Paus

Publicerad 2013-02-27 15:57:56 i Allmänt,

Nu tar jag, magen och My en paus efter en effektiv dag. Lill*n i magen däremot tycker att detta är ett utmärkt tillfälle att sparkas och böka hit och dit!
 
Idag har jag äntligen gått igenom alla mina lådor med krämer, hårprodukter, smink mm. Fick ihop en roskispåse som skall slängas, så vips har jag en helt tom låda! Imorgon har jag planer på att fortsätta vara effektiv, bara höften låter mig. Finns många flera lådor med saker att gå igenom och så skall huset städas inför veckoslutet. Känns kanske inte helt vettigt att dammsuga imorgon, när Tobias kommer vara hemma och snickra fredag och lördag, men då har jag i alla fall gjort det! Sen att det inte syns ett dygn senare är inte mitt problem:P
 
För idag återstår att ta in byket och hänga upp det som fortfarande är vått, laga en pannkaka och fara till Rautia och matbutiken. Sen blir det kväller och förhoppningsvis lite massage av ryggen och höften, som inte är helt med på noterna..
 
 
Så här ser vi ut när vi vilar på soffan:) Börjar nog synas att något är pågång under toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela