ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Frukost för två

Publicerad 2013-02-13 09:23:11 i Allmänt,

Imorse var jag supertrött, trots 8h sömn då Tobias väckarklocka ringde! Somnade genast om och sov lite mera än en timme till. Sedan blev det ännu en lång stund av "Jag stiger upp om några minuter, ska bara sträcka på mig lite/vända mig på sida/gympa vristerna en stund..." Och så en hel del sparkar och vändningar på insidan av magen, som gjorde det ännu svårare att ta sig upp:) Till och med Maja såg till att jag låg kvar en stund extra, genom att gosa och lägga sig bredvid mig!
 
Halv 9 tiden var jag i alla fall så hungrig, så jag släpade mig upp ur sängen. Blev ett ordentligt morgonmål och nu funderar jag om jag skall ta en fastlagsbulle? Blev ingen sådan för min del igår kvll, eftersom jag ätit för mycket deg och bulla innan Tobias kom hem:P
 
 
Min dröm: Få äta hotell- eller kryssningsmorgonmål några gånger per vecka!
Morgonmål är det bästa som finns:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela