ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Stort paket till oss!

Publicerad 2013-04-04 17:29:31 i Baby,

Idag hade vi lapp i postlådan att vi hade ett paket att hämta på posten. 8kg skulle det väga, så bara att ta sig till stan genast! En stor, brun låda fick jag och i den en grann låda med en massa saker i! Jepp, moderskapsförpackningen har äntligtn kommit! Blev genast att kolla igenom den, kände mig som ett litet barn på julafton!
 
Tyvärr inga egna bilder, då kameran är till Kasnäs...
Men bilden från Kelas hemsida kan jag ju visa.
 

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2013-04-04 18:20:30

Men åh vad mycket fina saker till bebis du har fått!! Har du fått dem helt gratis?? Har aldrig hört talas om en moderskapsförpackning...

Hoppas du har en toppen dag

Kram Therese

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela