ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Nu måst det ju bli vår!

Publicerad 2013-04-12 06:44:00 i Allmänt,

Första jag gjorde när jag steg upp i morse var att kolla vad fr temperatur det var ute. +1,6grader klockan 7 på morgonen, härligt!:) Väderprognosen för de närmaste 10dagarna ser också bra ut, plusgrader dygnet runt och så lite regn på det. Nu hoppas jag på att all snö försvinner snabbt!
 
Förra året bakade jag första rabarberpajen på nyskördad rabarber från gården till morsdagen 13.5. Gissar dock på att det blir att hitta på något annat till denna morsdag, om vi får något besök! Men ännu är det ju 4veckor till morsdagen, så kanske rabarbern orkar komma upp om den får lite hjälp med att bli snöfri och sen får en hink över sig som skydd mot kalla nätter. Jag lever i hoppet!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela