ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Moraliskt stöd

Publicerad 2013-04-23 05:55:37 i Allmänt,

Idag igen ringde väckarklockan 5.15, men inte gör det ju så mycket då fåglarna hade vaknat och piggade upp med lite kvitter!
 
Började morgonen med att agera moraliskt stöd till Tobias medan han åt morgonmål och såg till att han hade fått upp ögonen innan han satte sig i bilen för att köra iväg till Tahvoset. Våra morgonhumör är lite olika där nämligen. Jag vaknar (oftast) pigg och kommer genast igång med dagen. Tobias å sin sida behöver lite tid på sig för att vakna till efter natten.
 
Nu är i alla fall diskbänken uppredd och wc:n städad, så det behöv inte göras ikväll. Skönare så att få ta det lugnt ikväll när vi har kommit hem, tycker jag:) Dammsugandet lämnar jag däremot till Tobias ikväll, att bära upp dammsugaren för trappan är ingen höjdare just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela