ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Halvdag

Publicerad 2013-04-25 05:21:43 i Allmänt,

Idag är det tänkt att jag bara ska jobba lite mindre än halva dagen, så att jag får sköta lite ärenden och så vila upp mig. Igår på eftermiddagen började jag känna av i kroppen att jag hållt på med granriskransarna i två dagar, så ska bli skönt med lite annan sysselsättning.  Har märkt av lite spänningar i både rygg och mage igår kväll och inatt, gissar på någon typ av förvärkar. Skönt att veta att
 
Dagens planer är i alla fall jobb, kolla på Lindas chilin och tomater hur de mår (själv ska hon vandra 12km i 27gradigt Italien:P), troligtvis få besök av fafa och få fina glashyllor till ett fönster i köket och ett i vardagsrummet, bad hos mommo och sen iväg till Lojo och köpa bilstolen och handla mat. Sen blir det väl någon snabb och enkel middag och så sängen gissar jag. Har börjat lägga oss lite efter 8 och då somnar Tobias genast, jag läser oftast till 9 innan jag somnar. Sen sover jag som en stock i 3-4½h (tills det är dags för wc-paus) i början av natten, vet inte ens om att telefonen piper till! Sover faktist bättre och djupare nu som gravid än vad jag gjorde innan:) Hoppas det håller i sig, så är jag utvilad inför vaknätter i framtiden:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela