ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Fönsterhyllor

Publicerad 2013-04-26 05:47:11 i Allmänt, Odling,

Igår var fafa hit och satte upp fönsterhyllorna som han fixat:) Super med mera utrymme i våra två bra växtfönster. Och fint blev det! Nu kan våra 20 tomatplantor och 15 chilin och paprikor sträcka på sig lite bättre! Under veckoslutet har jag också som plan att sätta igång en liten sats med nässelvatten, så på vappen får växterna njuta av det medan vi dricker mjöd! Börjar behövas näring för att de ska orka växa ordentligt.
 
 
Lite mörk bild, men tycker det blev riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela