ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Esbo imorgon

Publicerad 2013-04-13 08:17:44 i Allmänt,

Imorgon blir det en utfärd till IKEA, Sello och Tobias mormor. Vi har skjutit fram denna resa redan flera gånger, så nu kände vi att vi inte vill skjuta fram den mera!
 
Lite vad som ska inhandlas i IKEA. Inte så många saker på listan, men konstigt nog brukar man ändå komma hem med kassen full! Sånt som inte kom med på bilden men som ska köpas är diskborstar, skötbädd till nedre våningen och stolsdynor om vi hittar några vi tycker om. Och så en eller två flaskor med lingonsaft förståss!:P
 
I Sello är målet att hitta en klänning åt mig, så att jag har något att sätta på mig till vårens festligheter.  Två konfirmationer  och en student har vi inbokat innan lill*n är beräknad. Och kan ju säga att många av mina klänningar börjar bli aningen trånga över magen:P Dessa fyra tycker jag ser fina ut på bild, men sen återstår att se hur de ser ut i vekligheten!
 
 

Kommentarer

Postat av: MiniWe

Publicerad 2013-04-13 08:37:34

Vilka fina klänningar, speciellt den gröna. Var hittade du dessa? Jag ska på bröllop i slutet av maj :) /MiniWe från Familjeliv

Svar: Alla klänninga är från H&Ms hemsida! Maxiklänningarna är "vanliga klänningar, inte någon mamma-variant, men hoppas på att de är tillräckligt vida för att rymma magen:P
Saga

Postat av: MiniWe

Publicerad 2013-04-13 12:22:48

Aha, tyckte jag kände igen mönstret på den grön-blommiga. Tror den blir lite lång på mig, är kort :) Tack för ditt svar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela