ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

2 år

Publicerad 2013-04-16 11:35:09 i Allmänt,

Idag "firar" vi två år som förlovade! Satte firar inom citations-tecken, eftersom vi ju inte precis gör något speciellt idag. Bakar mockarutor (passligt nog kallade kärleksmums i Sverige) och nu stressar Tobias för att komma iväg till jobbet. Så jag tillbringar eftermiddagen och kvällen med My, Maja och Jenny:P
 
Trodde faktist inte vi skulle vara förlovade i två år innan vi gifter oss, men husköpet och lill*n har skjutit fram sådana planer aningen! Får helt enkelt bli en annan gång:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela