ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Trött flicka

Publicerad 2015-05-06 08:45:38 i Allmänt,

Vi steg upp med Tobias lite före 6 idag. Åt morgonmål och fröken fick en flaska, efter det har hon sovit här nere i vagnen, så jag och lillen har hunnit umgås mycket.
 
Sprutorna var lite jobbigare för henne, så det var en hel del gråt under kvällen och oroligt under början av natten, men 1-6 sov hon lugnt i alla fall. Lillen var också orolig några timmar då vi lade oss, så klockan var väl 1 innan jag och Tobias somnade också.  Det var tunga ögon i morse, kan jag säga. 
 
 
Innan jag hann publicera vaknade fröken, men lillen somnade istället. Och han somnade helt själv, ville bara bli nerbäddad i soffan, sen skulle jag gå bort. Vanligtvis vill han helst somna i min famn på dagen.
Jaha, tydligen får jag mycket tid att umgås med ett barn åt gången idag. Sånt är ju mysigt:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela