ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Lunch

Publicerad 2015-05-22 12:37:31 i Allmänt,

Så här såg vår lunch ut idag.  Nybakat bröd, rostbiff, minitomater, kryddgurka, äppel och färskost.  Och så en varsin omelett till det. Och te och mjölk att dricka.  Ibland är det kul att inte äta "vanlig" mat två gånger per dag. Lillen älskar att få plocka i sig lite av allt (förutom rostbiffen) och när det är så här somrigt väder tycker jag att det passar med en snabb lunch:)
 
Nu ska jag och barnen fortsätta dagen ute och Tobias ska sova några timmar,  för han har ett veckoslut av vak framför sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela