ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Lugn kväll

Publicerad 2015-05-11 15:42:23 i Allmänt,

Här hemma ser jag fram emot en lugn kväll.  Te, Buffy, sällskap i soffan och kanske ett fotbad, för att slappna av riktigt ordentligt. Har varit två nätter med mååånga väckningar,  så energin är ganska låg just nu. 
 
Imorgon däremot, då ska vi vara pigga och åka iväg på äventyr. Högholmens djurpark står på schemat,  sen en övernattning hos Tobias mamma och så på onsdagen åker vi en sväng till Tobias mormor innan vi kommer tillbaka hem. Egentligen hade vi planerat att ta Högholmen på onsdagen, men då är det utlovat regn och blåsigt, så det känns som en bättre idé att ta det imorgon. Tror lillen kommer att älska att få se på alla djur. Tänk nu, apor,  fåglar, stora kattdjur och annat spännande. 
 
Men det är imorgon.  Nu ska jag fixa i ordning en tidig middag, sen ska huset plockas i ordning (just nu täcks vardagsrumsgolvet av ett lager Duplo,  blöjor och mynt...), lillen bäddas ner i sängen och sen är det soff-date för resten av familjen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela