ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Kalaslördag

Publicerad 2015-03-07 10:15:21 i Allmänt,

Denna gråa lördag ska vi lysa upp lite genom att gå på barnens mommos kalas. Träffa släkten,  busa med bästisen(lillen och Molly-hunden), äta något gott och ha det bra. Tills det tänker vi bara vara. Lillen ska bada, det ska ätas lunch, sovas en stund och sen få lite vettiga kläder på oss(lillen springer runt i blöja och jag tar ut det sista av min favorit-skjorta som är full med hål...). 
 
Imorgon hoppas vi att vädret är på vår sida, så att vi får vara ute hela dagen. Fixa på gården, få upp lillens gunga, gå på promenader... Och i nästa vecka har vi bestämt att det är dags att inleda grillsäsongen. Har på känn att lillen kommer älska att få sitta ute och äta lunch:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela