ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Full fart på semestern

Publicerad 2015-07-14 14:22:41 i Allmänt,

Vi semestrar, så bloggen får också vila lite. Tusen och en saker händer på samma gång och i bakhuvudet mitt snurrar ett hemligt projekt på ( mer om det typ i augusti...).
 
Der var kryssning med shopping, senn några dagar hemma och under de dagarna hämtade vi hem en ny soffa och skåp. Sen en halv vecka i stugan med svampplockning , massa grillat, ett dopp trots regnet och allmänt "bara vara". Denna vecka startade med att röja på övre våningen,  plocka undan och täcka in, för att idag riva ut brasan. Nu återstår det att städa klart(damm överallt), byta lakan och i något skede behöver vi fixa golvet där brasan stod.
 
Bland allt detta lägger jag ut annonser och säljer saker, torkar örter, Tobias gräver en damm och fixar nya rabatter, bygger lådor och flyttar vinrankor... Ja, semester är prima dagar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela