ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Sena vanor

Publicerad 2015-02-14 20:54:48 i Allmänt,

En sak som blivit lite jobbigt för lillen sen han blev storebror är att komma till ro på kvällen. Ikväll igen var han vaken allt för länge (somnade 21.40). Hoppas på att det löser sig själv snart, när han hunnit vänja sig lite vid allt det nya, annars måste vi försöka hjälpa han på något sätt.
 
Under eftermiddagen har vi varit och hälsa på min kusin och sambo, som köpt hus som de nu håller på att renovera. Lillen har hjälp till med att hamra och sen gick han en runda på gården deras tillsammans med mommo, moster, monster (=min moster) och Lady (hund). Efter det åkte vi hem till mommo, så lillen fick leka med sin bästis Molly och bada med moster. Och äta mosters goda mat. 
 
Imorgon får lillen farmor hit som sällskap och hon stannar här några dagar. Kommer vara skönt med lite hjälp när Tobias är borta och någon som kan leka med lillen när jag är fast med lillasyster.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela