ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

På besök hos Molly

Publicerad 2015-02-21 10:03:58 i Allmänt,

Vädret lockar inte precis till utelek (lillen tyckte att det var jobbigt att bara ta sig till och från bilen, vatten i ansiktet uppskattas inte alls), så för att lillen ska få springa av sig lite åkte vi till mommo, moster och hundarna. Lillen har leksällskap och flera vuxna som gosar med honom, fröken har ro att sova när det är liv och rörelse i runt henne, jag har någon annan än barnen att prata med en stund och Tobias har lugn och ro att sova.
 
Nu har lillen lagt sig med mommo i sängen för att förhoppningsvis sova dagssömn. Han är trött, men att komma till ro med så mycket roligt att göra i runt sig är inte så lätt. Fia fixar mat (jag behöver inte laga lunch idag heller,  lyxigt!) och jag väntar på att fröken ska vakna och vilja ha mat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela