ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Först till kvarnen

Publicerad 2015-04-19 07:09:27 i Allmänt,

... får först mala. Sist och sova, får ta deb plats som är över. 
 
Ungefär så tänkte jag och lillen igår, fixade fallskydd på Tobias sida av sängen och så somnade jag och båda barnen i stora sängen(som många nätter känns mycket liten, då vi alla fyra delar på den). När Tobias kom hem i natt fick han ta lillens säng istället. Och bra gick ju det.
 
Nu har jag och barnen stigit upp och ätit morgonmål. Tobias sover väl en timme till och sen börjar vi dagen på riktigt. Dagens program består av röstning, mathandel och kaffe hos min famo och fafa. Ska ta hem dopdräkten och fixa den klar inför lördagen. Börjar bli när nu, så det kanske är dags att börja förbereda lite. På torsdagen kör Det Stora Tårtfixandet igång, så då borde allt annat vara under kontroll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela