ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Egen säng

Publicerad 2015-04-16 07:41:41 i Allmänt, Barnen,

Vår pojke har börjat sova i egen säng.  Först två nätter som han sov fram till sju i egen säng, sen var vi i stugan två nätter och då sov han igen med oss mesta delen av natten, men när vi kom hem fortsatte han att sova iegen säng igen. Fröken vår sover också början av natten, fram till 3 för det mesta, i spjälsängen bredvid mig,  så vi har äntligen lite utrymme att vända oss i sängen igen!
Hoppas att det håller i sig,  för det kan bli lite hett med alla fyra i en säng när sommaren kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela