ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Marknadsdag

Publicerad 2014-09-19 06:18:03 i Allmänt,

I eftermiddag ska jag och lillen träffa Tobias efter hans jobb och gå på marknaden lite. Men dit är det 8h, så vi ska se vad vi hittar på först. Kanske kolla om det finns några fina kläder åt lillen på loppis? Börjar vara brist på lite finare bodyn, alla vi har är slitna, posiga och täckta med matfläckar som inte längre går bort...
 
Städningen inför veckoslutet är i alla fall klar. När 7ans nyheter slog igång i radion tvättade vi köksgolvet och innan det hade vi plockat undan två maskiner ren tvätt, tömt bort allt från golven och dammsugat. Fint med tidig morgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela